Monday, June 18, 2012

Väike tühi postitus

Vahepeal kui ma oma blogi loen, siis panen tähele, et ma olen unustanud mainida palju tähtsaid asju. Hoiatan, see postitus ei oma mingisugust loogilist ülesehitust ega sisu. 

Random mõte nr 1: Mind häirib, et toidupoodides on kassalint umbes 10 cm pikkune niiet sa pead superülehelikiirusel asjad kuskile pakkima ja seda veel ratsionaalselt, et kaubad väga vigastatud ei saaks. Stressirohke aktsioon. Selle jaoks peaks mingi kursuse tegema.

Random mõte nr 2: Lustakad hiljutiseimad otsingusõnad, mille abil minu blogini jõutud on : triinu toss; janes saksa keeles; triin roomet dingo; pistaatsiapähkel saiad; aitäh, vanaema; eesti riistvõimlejate testid, mida kirjutada õppejõu tänukaardile. 

Random mõte nr 3: MA IGATSEN SELVERIT NII VÄGA! Ausalt, saksa toidupoodides on asjad lihtsalt karpidena välja pandud ja siis urgitse seal nagu varas ning otsi enda jogurtit. Valik pole ka nii kirju. 

Random mõte nr 4: Me kirjutasime kehalise tunnis testi. Pidime sulgpalli mõisteid teadma, joonistama kuidas erinevad löögid välja näevad ja kuhu pall erinevatel juhtudel maandub ja siis analüüsima mingisugust mängusituatsiooni. Lihtsalt teadmiseks.

Väga ilus mõte nr 1: See on nii tore, et päris mitu inimest on minuga ühendust võtnud seoses vahetusprogrammiga ning minu blogiga. See on nii armas :) Te olete vahvad! Mulle meeldib, kui inimesed tahavad kellelegi miskit öelda, isegi kui nad seda inimest ei tunne ning lihtsalt ütlevad või kirjutavad. Ilus. 

Random mõte nr  5: Telesari "Friends" on ja jääb mu lemmikuimaks saateks, mille saatel ma saan rõõmsas meeleolus magama jääda. 

Random. 

No comments: