Sunday, November 6, 2011

Tegelt ka, ma olen veel elus...

Heia, ma pole taas kirjutanud, aga nüüd tuli tuju ning kirjutan siis veidi.

Mu vaheaeg saab kohe läbi, homme taas kooli siis. Kuigi ma olen täitsa rahul oma vaheajaga, mul oli rahulik vaheaeg. Ma käisin väääga palju jooksmas, mis mulle meeldib, enne mulle jooksmine nii väga ei meeldinud, aga nüüd on see väga tore ning ma arenen iga korraga :D Mis ma veel siis tegin, olin perega palju koos ning esimene nädal olid siin minu hostisa teised lapsed eelmisest abielust ka siin. Ma võib-olla olen neid juba maininud, aga ma teen seda veel kord. Kaks poega on tal - Hagen ja Tristan ning tütar Hanna. Hagen on kuskil 10 vist, Tristan on kuskil 13-aastane vist ning Hanna on 15. Hagen on selline täitsa rahulik ja asjalik ning kuulab sõna, aga Tristan on selline vääga aktiivne ning räägib AINULT arvutimängudest, Wiist ning kõigest mis seondub mängudega. Hanna on selline veits rahulikum, muidugi on ta vanim, aga veits on tal pube peal. Teeb nägusid ning miski ei sobi ja kõik mis me teeme on igav jne. Aga noh, mis siis ikka. Igatahes, nagu kõik eestlased vist kadestada võivad, siis mul oli 2 nädalat vaheaeg. Esimene nädal oligi see, kus ma igapäev jooksmas käisin ja perega suht olime, käisime jalutamas ja nii. Aa, kolmapäeval käisin ma oma koolikaaslastega väljas. Ainult tüdrukud. Käisime sellises kokteilibaaris või kohvikus istumas, selle nimi on Weekend. Istusime ning naerisme ja lõbus õhtu oli :) See esimene nädal sai läbi ning hostisa teised lapsed läksid laupäeval koju ära.

Muideks, sellel esimesel vaheaja nädalal ma tundsin, et ma olen juba kuidagi rohkem pereliige ning rohkem usaldatakse ning olen nagu täitsa oma siin. Iga päevaga on mul kodusem tunne ning see on väga tore. Selles suhtes, et räägime vahepeal hostvanematega sellist diipi juttu, arutasime nende laste üle ning nad tõesti kuulasid minu arvamusi ka ning mulle meeldib niiviisi arutleda. Lisaks oli vahepeal see, et olin omas toas ning mu hostmama tuli minu tuppa, nõjatus ukse peale (ma ei tea kas selline sõna olemas on :D Mu eesti keel longab rohkem kui varem. ) igatahes, ta oli mu toa ukse peal ning rääkis, et tal veidi raske nende lastega siin olla, et närvid vahepeal püsti, sest nad on nii aktiivsed ning ei ole nii korraarmastajad ning ei kuula alati sõna ning karjuvad ja kaklevad ning ma saan aru, see on suht närvi ajav. Aga see oli kuidagi nii spontaanne ning tore, et tal on nüüd kelle juurde tulla neid asju kõva häälega välja ütlema. Ma saan aru, et ta ei saa ju otse oma mehe juurde minna ning kurta tema laste üle, see ei oleks ka väga kena. Aga kuna mina olen siin erapooletu isik ning mul ei ole väga inimesi kellele neid jutte edasi rääkida ning muidu ei teeks ka seda niiet tore oli see :)

Niisiis, see oli esimene nädal. Teisel nädalal sõitsime me perega puhkusele. Olime ära esmapäevast reedeni. Me olime Center Parcsis, Nordseeküste lähedal. Ehk siis Nordsee lähedal ehk siis eesti keeles - Põhjamere ääres. Meil oli seal maja renditud ning me saime piiramatult kõrval olevas veekeskuses käia. See oli vahva :) Muidugi ei jooksnud ma seal veekeskuses nii palju ringi kui tavaliselt, suht palju istusime beebibasseinis, kuna Arminil oli seal tore ja ohutu mängida ning Esther leidis ka endale sealt palju mängukaaslasi. Ma ei lasknud isegi ühestki torust alla... no mis siis ikka, ma leian, et see pole suur kaotus. Sain ujuda ning Estheriga vees mängida. Käisime palju jalutamas ning mänguplatsil. Üks päev oli nii, et hostisa ütles, et ou täna on see päev, kui meres vett pole. Ma olin mingi, oot misasja, kus vesi siis on. Läksime siis vaatasime üle ning oligi nii, vesi oli kadunud, oli ainult merepõhi näha ning inimesed käisid kummikutega selle pinnal ning oli isegi võimalus seal ekskursioonile minna, et kõnnid üle merepinna kuskile saarele. Jalgsi. Noo tore :D Meie seda ei teinud, aga see oli ikkagi naljakas. Lõunal oli vesi tagasi tulnud, meri oli vett täis :D Sellel kõigel on midagi pistmist Kuuga ning mingi teemaga veel, aga ma pole väga tark laps ning ei oska seetõttu seda siin väga hästi seletada.

Aga jah, käisime siis kahel päeval veekeskuses ning teistel päevadel jalutamas ning niisama tsillimas. See oli ka armas, et seal renditud majas oli mul oma tuba, magasin üksi esimesel korrusel ning ülejäänud pere teisel korrusel. Õhtuti vaatasime hostema ja -isaga filme, suht suurem osa filmidest magasime hostemaga maha, sest ma olime diivanil end mugavalt sisseseadnud ning siis magama jäänud. Siegfried suht naeris meie üle. Ühel õhtul vaatasime seda filmi Ööd muuseumis, Ben Stilleriga, nägin pm esimesed 15-20 minutit ära, viimane mis kuulsin oli see, kuidas telekas kinni pandi. Täitsa hea. Aga jah, mis veel. Aa, ma käisin esimest korda oma elus Burger Kingis ka, see oli teel puhkusele, kuna sõit sinna kestis 3 tundi ja natuke peale, vahepeal tegime siis pausi ning käisime söömas. Nüüd kõik löövad mind, aga ma sõin seal Burger Kingis salatit :D Ning see oli täitsa hea. Kuidagi see burger ei kutsunud mind seekord. Aga jah, see ka siis nüüd tehtud.
Aa, siis ühel päeval käisime veel Bremenis ka. See linn on suht oma juba. See oli mu kolmas kord Bremenis ning teadsin juba kuidas seal orienteeruda ning kus kõik "minu" poed asuvad. Sain kuskil poolteistundi üksi ringi vaadata. Enamus sellest asjad veetsin "Tally Weijl" poes. Seal oli tore, kõik võimalik oli naeruväärselt allahinnatud. Sain sealt pluusi ning hiljem H&M-st sain spordiks t-särgi, mille alghind oli 14.90 euri, siis oli allahinnatud 5 euro peale ja kui kassas olin sain selle 3 euriga, ega ma ei kurda väga :)

Jõudsime reedel kuskil 1-2 paiku koju tagasi. Kõik olid väsinud sõidust ning lapsed olid ka veidi segaduses ning mitte eriti heas tujus, sest meie raudne päevaplaan oli natuke nihkunud ning see lastega kokku ei sobi. Käisin veel reedel jooksmas ning olin rõõmus.

Eile oli laupäev ning eile oli rahulik taas :) Hommikul käisin Arminiga jalutamas. Ehk siis lapsevankriga, mul oli ipod kaasas ning see oli tore jalutuskäik. Kuigi ma vist nägin välja kui noor ema, aga pole hullu :D Hiljem olin kodus ning üritasin kooliasju teha, tundus lootusetu ning vahepeal sain kutse minna perega välja jalutama. Ma tahtsin aga edasi üritada oma kooliasju teha, ning passisin selle kutse. Kõik läksid välja jalutama ning kui nad tagasi tulid, siis läksin mina joggima jälle. Eile tegin kaks ringi, supermõnus. Ma pole ära mõõtnud seda ringi, aga varsti teen selle ära. Ülimõnus on ikka see jooksmiskoht, kus ma käin. Seal on suht palju jooksjaid ning igasugu spordiinimesi, kõik liigutavad end.

Nüüd ma enam nii rõõmus ei ole, sest ma homme on kool ning teisipäevaks ma peaksin ühe raamatu läbi lugema (Goethe "Iphigenie auf Tauris") Kahjuks on seda saksa keeles suht võimatu lugeda. Olen internetist leidnud inglise keelse variandi ning üritanud seda lugeda ning erinevaid kokkuvõtteid lugeda, aga ikka raske ja suht kottigi aru ei saa.. ma saaksin oma hostvanematelt küsida selle kohta, aga arvan, et ma alustasin sellega natuke hilja ja ei taha nüüd mingi 1 päev enne kooli küsida, et ou, millest see raamat siis räägib õigupoolest... proovin kellegilt koolis küsida. Lisaks sellele on üks filosoofia kodune töö ka, see ka suht pähkel, aga noh eks ma proovin siis :)

Täna siis pühapäev ning mis siis täna plaanis...mm, lähme tunni aja pärast kuskile lastelaadale, kust saab naeruväärse hinnaga lastele kõike osta. Pean natuke Arminiga seal tegelema, sest ta alles nii tilluke ning hostvanematel temaga raske seal ringi vaadata. Nelja paiku tuleb meile mingi peretuttav külla ning siis joome teed ja räägime juttu ning millalgi tahan jooksma ka minna. Ma pean seda raamatut ka lugema veel -.-... Muidu ei kurda :D

Aga okei, olen nüüd taas natuke oma eluga kõiki huvitundjaid kurssi viinud ning see on tore, aga tsauki ja olge tublid ja kui keegi on seda Goethe raamatut lugenud, siis olete rohkem kui oodatud mulle sellest rääkima :D

Bis dann, tschüss :)

No comments: