Tuesday, June 19, 2012

Mul on superheatuju!

Heia :) Mis võiks olla parem kui see, et ma oskan ISE oma tuju heaks teha. Käisin sportimas taas, jooksmas, ning terve aja mõtlesin kojutulekule ning kui väga ma tahan teid kõiki näha! Te olete mul nii supersõbrad, et see on uskumatu! Nüüd olen kodus ning tuju on nii tore-tore. Jooksmine teeb mul alati tuju heaks. Pean homseks veel paar asja tegema ning homme on pikem koolipäev, aga see ei heiduta mind. Ma olen rõõm ise :)

Täna sain väga tähtsa kirja YFU-lt. KOJUMINEKU KIRI!:

Olen Tallinnas kirjale vastavalt 4. juulil kell 16.00 
KÕIK sõberid ja vahvad inimesed on oodatud meid, vahetusõpilasi, kallistama! 
Aga ma ei vastuta kui ma teid täis nutan...kiri on väike, aga kirjas ta on!



Muide, kuulan hetkel Poweri raadiot ja see rokib. Igatsen ikka veel Selverit ning täna joostes tabas mind enneolematu avastus - Saksamaal pole topsijäätiseid!!! Mina pole vähemalt märganud. Shocking, I know. 

Mis siis veel...põhimõtteliselt järgmisel reedel siis sõidan bussiga Berliini. YES seminarile, mis peaks olema maailmakõigelahedam üritus üldse! Ma usun ka, et see on mega. Ma nii ootan. Samas on mul veel vaja paljud kingitused oma perele ja sõpradele valmis saada ning korralikult tsau ja suured tänud kõigile headele inimestele öelda, kes mind tohutult on aidanud. 

Täna oli samuti lühike koolipäev - Keemia, Keemia, Saksa, Saksa, Mata, Filosoofia. Esimesed kaks tundi möödusid mul ühe YFU küsimustiku täitmisega ja Laraga jutustamisega, sest Herr Tiekele meeldib üksi molekulidega mängida ja arusaamatuid palle tahvlile joonistada. Mõni usim kritseldas neid kummalisi loomi kaasa. Mina andsin alla.  Saksa keel oli huvitav täna. Täiega jagasin teemat. Meil on käsil raamat Buddebrooks mis on umbes miljon lehte pikk, aga umbes ma tean, mis seal toimub. Olime gruppideks jagatud ning ma olin täieõiguslik liige ning pidin samuti 10lk raamatust lugema ning küsimustele vastama ja veidi sisu oskama jutustada. Sellega ma täna õhtul veel tegelen. Aga see pole ületamatu ülesanne, mul on veel hea tunne. Filosoofia oli ka megahuvitav. Rääkisime surmanuhtlusest ja mis juhul tuleks inimest vangi panna või siis kohe tappa jne. Huvitav, huvitav. 

Peale kooli tšillisin oma väikses linnakeses, sest kool lõppes 13.05 ning pidin oma vahetusõeraasu sõimest  kell 14.00 üles korjama. (infoks, et sõim on täpselt kooli kõrval) Selle aja suutsin kenasti sisustatud. Ostsin endale vägailusa hinnaga raamatuid tükki kaks. Saksa keeles ja üks inglise keeles. Siis jalutasin niisama ja varsti oligi aeg minna Estherile vastu. Ta oli täna nii numps. Kihistas naeru ja oli megaõnnelik kui mind ukse pealt nägi.Tulime koju ning olin veidi Simone ja lastega. Sain Ruthi taas hoida. Muide, ma saan teda tihti niisama hoida, ta on nii ilus beebi. Ja minuga on ta rahulik ka. Kes teab seda osa Friendsidest, kus Monica teeb Emmale : Ooh, Baby, Baby, Ooh, Baby, Baby...ja siis beebi rahuneb. Proovsin. IT WORKS! Srly, Friends on nagu parim. 

Varsti läks mu hostpere jalutama ning ma olin kodus, ega ma väga produktiivne polnud. Kui nad tagasi tulid, siis me olime veidi oma ruutmeeter korda ruutmeeter aias ning ma tegin oma uue raamatuga algust samal ajal kui lapsed üritasid kogu liiva liivakastist taimedele sööta. Las nad mängivad, eks. Mind ei häirinud. Tulime veitsa aja pärast tuppa ning siis oli Abendbrot. Armin pani suht hullu ning loopis herneid mööda köögi seinu laiali. Pull oli. Siis vaatasime Sandmanni ja muid magamismineku multikaid ning ma suutsin Ruthi magama panna. Seekord ilma Ooh babyta. 

Lapsed tuttu. Mina jooksma. Mõnus õhtu oli. Nüüd pean tõesti miskit veel kooli jaoks tegema. Muidu on paha lugu. 

aga olgu, olen enda üle taas väga uhke, et ma siia midagi sisukat kirja sain. 

Mach's gut ! Tschüss :)

No comments: