Thursday, January 12, 2012

Rõõmupisarad...



...kulgesid mööda minu põski eile ja täna alla. Ma ei tea, mis ma teinud olen, et ma sellised sõbrad ära teeninud olen. Uskumatu! 



Eile sain paki koolisõbrannadelt - Lisettilt, Aliidelt, Liisilt, Krissult, Sannult, Liisalt. Nii supervahva lihtsalt. Ma sain igalt neiult kirjakese, mis kõik olid niiii armsad, et täitsa lõpp. JA LIIS! Ma kallistasin ennast, nagu sa palusid :) 

KAERAHELBED!!! CD, mis te kokkumiksisite oli ka supermegavahva, naersin ennast suhteliselt tõsistesse valudesse. Aga see oli seda väärt. :)

Ma olen sõnatu.


Nii suured aitähhid teile, te nägite nii palju vaeva, et mu päev nii ilusaks muuta ! :)





Ja et see veel kõik oleks olnud. EI. Ukse taga maas oli veel kaks väikest pakki, minu tädi Riinalt. Sellelt samalt tädilt, kellel ma peaksin ära keelama, et ta mulle üldse mingisuguseid kingitusi teeb, sest tema oli see, kes väga suurel määral mu vahetusaastat sponsoreeris!

Tema pakist leidsin endale uue Ipod nano, mis on megakhuuul, sinna juurde veel sellise hoidja, mis on nagu käekell. Nüüd ma saan siis näha, kui palju ma tegelikult jooksen ning palju täpselt aega kulutan :) Juba tahan jooksma minna, et kõik funktsioonid ära proovida! Kahjuks sajab koguaeg, loodan, et nädalavahetus tuleb kuivem :)





JA SIIS! TÄNA sain ma veel paki Carinadelt ! :) Minu tantsuhingekaaslased :) Tõesti, Sa saad aru kui lähedane oled Sa oma sõpradega, kui väike pakk täis kirju ja pilte Sulle suured krokodillipisarad silma toovad. 



Sellel piparkoogipildil on omatähendus. Ainult meie  mõistame seda :) Nii suured aitähhid teile! Te muutsite samuti mu päeva nii palju ilusamaks :)








See on nii tore teada, et kodumaal minu peale mõeldakse ja nii palju selleks tehakse, et mulle sellest märku anda. On ütlemata armas saada oma kallitelt sõpradelt pakikesi ja kirju, koduseid maiustusi ja pilte, videoid. See võib olla midagi, mida ainult sõbrad omavahel mõistavad ja see teebki selle väikse paki sisu niivõrd väärtuslikuks. Olgu see kiri, komm või kasvõi pildike, see läheb nii südamesse ! :)

Ma ei oska enam tänulikum olla, tõesti! Suured tänud, et te mu sõbrannad kõik olete ! :) Ma annan endast parima, et natukenegi samahea sõbranna olla nagu teie kõik mulle olete! 





No comments: