Monday, January 9, 2012

Ma olen nii õnnelik!

Hei-hei! Taaskord olen natukene mahajäänud oma postitamisega, aga seda sellepärast, et mul on lihtsalt nii vahva!!! 

Väga väiike kokkuvõte, miks Triin rõõmus on:

  • mu sünnipäev laupäeval oli lihtsalt uskumatult tore ja vahva ja naljakas ja meeldejääv!!! (postitus pooleli, aga tuleb, no worries)
  • käisin eile joggimas ning see oli nii tore, tantsisin ja laulsin samal ajal ning ei pannud tähelegi, kuidas pikad km mu tosse kulutasid
  • esimene päev täna koolis sel aastal oli nii tore, tundsin end nii koduselt, teadsin kõike, millest inimesed räägivad ja sain täieõiguslikult sõna sekka öelda ning muljetada. Kõigega kursis, supertunne!
  • täna tantsutrennis pidasime suurt koosolekut, mis pidas silmas meie soovi sõita mais Edingburgi!!! Sain kodus kohe hostvanematega räägitud, emmele meil saadetud ning YFU paberid läbi lapatud. Homme helistab Siegfried YFU-sse ja küsib veel kõike üle.
  • kodumaalt olen päris mitmega rohkem suhtlema hakanud ning päris mitu inimest on nii palju kallimaks saanud - hindamatu!
  • kuigi olen Saksamaal olnud varsti pool aastat, siis olen selle aja jooksul nii palju toredat kogenud, läbielanud ja targemaks saanud. Saksa pere, sõbrad ! Kirjeldamatu tunne, olen kõik selle ise endale loonud.
  • järgmine kuu, ehk siis 4.-11. veebruar on Keskaastaseminar Berliinis!!! Ma näen KIKUT ja loodetavasti ka MERLET ja saan näost-näkku eesti keelt rääkida! Teile tundub jah naljakas, aga ma pole 4-5 kuud eesti keelt niiviisi rääkinud, ainult telefonis ja skypides. Berliin ise on ka nii võimas, et oi-oi.

Seekord siis mu sai mu blogi vist kõige rõõmsama postituse võrra rikkamaks :)

Kallistan teid kõiki seal tegelikult mitte nii kaugel Eestimaal. Kallistage teie ka seal üksteist :)

Rõõmulaps Triin :)

No comments: