Saturday, June 2, 2012

Ma olen rikas tüdruk

Ei, mitte sellepärast rikas, et mul rahakott üle punnitab vaid sellepärast, et mul on kõige kallim emme ja sõbrannad Eestis. Ma just rääkisin emmega juttu ning see on nii tore, ma ikka saan aru kui väga ma teda igatsen ning kuidas ma ootan, et me taas kõike koos teeme. Ma tean, ma olen 19-aastane juba, aga seriously, te peate mu ema tundma õppima, ta on ebanormaalselt lahe inimene. Suutis taaskord minust paar pisarat välja punnitada ja seda ainult paariminutilise kõne ajal. 

Ja siis ma helistasin Angelale, kes on minu üks parimaid sõbrannasid. Me tantsime koos Eestis ning tüdruk sõidab homme USA-sse ära, mis tähendab, et ma ei näe teda enne kui sügisel, mis omakorda tähendab, et me pole selleks ajaks teineteist rohkem kui aasta näinud. See pole normaalne. Aga ma tean, et kui head sõbrannad oleme ning see ei tähenda miskit, et me kaua pole suhelnud, kui kokku saame on kõik samalahe kui varem. 

Aga jah, nende telefonikõnedega sain ma aru kui õnnelik inimene ma ikka olen. Alati kui helistan kallitele inimestele, siis nende hääl kõne vastuvõttes on nii vahva. Eriti Angela oma. Ma tean kui palju ta minust hoolib ja kui kallis on talle see kui ma talle helistan ning lihtsalt temaga rääkida tahan. See on nii suur asi minu jaoks samuti. 

Mis ma tahan selle segase, aga minu meelest väga armsa jutuga öelda on see, et vahetusaastal õpib inimene väga palju inimesi tundma no ikka väga-väga-väga palju. Nende seas on mõned väga lahedad ja mõned mitte nii lahedad. Aga vahetusaastal olles ei tasu ära unustada neid, kes kodus on. Nad on nii superlahedad ja toetavad. Nende jaoks, kes ära lähevad on ju asi põnevam ja mitte nii raske, aga need kes koju jäävad nende jaoks on see raskem kui hea sõbranna/tütar aasta aega ära on, sest kõik ümbritsev meenutab sõpra. See tähendab minu jaoks nii palju, et hoolimata minu otsusest minna nende juurest aastaks ära, on nad ikka minu suurimad fännid ja toetajad. Ma ootan juba tagasitulekut, et teid kõiki suurepäraseid inimesi kallistada ja teiega vanu aega meenutada ning jutustada. Hindamatud olete mul. Ma võin ju olla nüüdseks paljude teiste inimestega sõbraks saanud üle maailma, aga ausalt, te olete ja jääte. Kallistan! 

Aitäh, et olemas olete ! 

No comments: