Thursday, May 10, 2012

Ruth !

Tere, mina olen vahetusõpilane Saksamaal ning sain täna lisaks oma kahele tillukesele vahetusõele ja vennale veel ühe VAHETUSÕE! Tema nimi on Ruth Anna Franziska Rojahn ja ma lähen teda homme haiglasse vaatama :)

Öösel (3.30) oli siis see suur hetk, Simone äratas mind üles ning ma läksin teisele korrusele magama, Armini ja Estheri juurde. Siegfried ja Simone sõitsid siis öösel ära ning hommikul kell 6 kui ärkasin sain smsi, et kõik läheb kenasti. Ma seletasin Estherile olukorda ning plika oli rõõmujunn. Armin väga biiti ei jaganud, aga oli ka rõõmus venna. Sõime kenasti ja sõbralikult hommikust ning varsti tuli Oma ning ma sain kooli minna. Jõudsin teiseks tunniks alles, sest ootasime Vanama, aga pole hullu, Frau Mitchell on ise ka rase ning mu suur sõber ning oli rõõmus, et Simonel nüüd tütar sündis. 

Koolis oli natuke pingeline ja raske ja koormav ja ma oleksin meeleldi laua alla end kerra keeranud ja veidi tudunud. Kuidagi lõi mulle reaalsus pähe, et ma pean varsti ära minema ning sellega on mul nii palju erinevaid tundeid, et ma ei tea mida ma tegema peaksin ja kuidas olema peaksin. Kuidagi raske oli täna olla. Kooli materjalid on ka kuidagi nii rasked ja ma ei tea...kardan juba eesolevaid Klausure.
See oli ka priima, et mul just täna 10 tundi oli ja et ma kella 17.00-ni koolis olla sain...aga noh, sain kenasti hakkama.

Peale kooli läksin poodi ning ostsin Simonele suure Milka sokolaadi, mis talle meeldib, et talle homme see viia. Homme peale kooli ostan veel lilled ka :) 

Ma tahan juba tillukest Ruthi näha ning Simonet õnnitleda, kindlasti on tüdrukuke väga armas ja tilluke. 

Mina loodan, et ma saan oma rõõmurõõmu tuju tagasi ning olen tubli vahetusõpilane edasi...:)

Sauki-pauki ja andke andeks, et ma nii vähe olen kirjutama hakanud. See tiksuv kell seal ülal paremas nurgas peletab mind alati eemale, ma ei tea miks...

Tschüssi, mach's gut! 

1 comment:

Lisett said...

mega hüper super awesome. Loodame, siis varsti pilti ka näha ;).

kallis oled! ;)