Monday, May 21, 2012

Pildimaterjali

Ma jõudsin arusaamisele, et ma olen oma blogi natuke kiduralt piltidega kaunistanud. Nüüd ma üritan seda viga parandada. 


Esiteks, üks tähtsamaid pilte siis. RUTH! Minu väike armas vahetusõde. Käisin ju teda haiglas vaatamas ning teda usaldati isegi minul hoida. Ta on lihtsalt superarmas väike nukuke. Ma ei saa ikka aru, kuidas saab üks inimolend nii tillukene olla. Wahnsinn! Ma ütlen teile, et vahetusaasta toob ootamatuid üllatusi ning seiklusi, kunagi ei tea, milliseks see aasta kujuneb ning milliseid ootamatusi läbi elada saab :)








Siis muidugi oleme Estheriga vahvaid pilte teinud. See tüdruk on ikka nii kalliks mulle saanud. Väike paharett on, aga see ongi tema armas vigur, mis ta nii lahedaks 3-aastaseks plikaks teeb :)

Siin on Esther väga tilluke veel, ma polnud siis veel Saksamaal
Siin on väike rebel Eesti lipuga :)

Läksime Ruthi haiglasse vaatama esimest korda.
Arminiga Padersee ääres jalutamas.
Vennaga jalutamas.
Laste võimlustoas vms


Ma pole vist palju sellest kirjutanud, aga Elisaga olen ma headeks sõpradeks saanud. See on see ulme tüdruk, kes sündis Jaapanis, kolis 7-aastaselt Prantsusmaale ning tuli sel aastal Saksamaale. Ema on prantslane, ning isa Ameeriklane. Tüdruk ise oskab ladusat inglise, prantsuse, saksa keelt ning omad suurepäraseid teadmisi Jaapani keeles. Võite nüüd oma lõuad põrandalt üles korjata. Aga me Elisaga oleme suured Sushi sõbrad ning siis käisimegi üks kord koos linnas ühes mõnusas Sushi baaris.
Mega! Sõin esimest korda mingisugust kaheksajalga ka. Vist. Aga hea oli!
Ja siis ma pole ju üldse kirjutanud, et me käisime Hammis ühelt Wettkampfil (võistlusel) oma tantsurühmaga ning me saime esimese koha!!! Megavahva on see, et keskmine osa tantsust on minu mõeldud :) Ühesõnaga me oleme Westfaleni meistrid ning nad saavad Septembris kuskile edasi minna selle tiitliga, juhuu! Tantsuks oli siis seesama kassitants :)


Kodukassid VS tänavakassid

See on Daniela :) Me nägime kõik nii hullud välja :D

Ja siis Least ja minust leidsin ka ühe vahva pildi :) See on Lea pool tehtud, enne kui Luisa sünnipäevapeole läksime ehk siis ammu ammu :) Lea on mulle palju saksa keelt õpetanud ning alati abivalmis ja tore olnud :) Vielen Dank ! :)




Ja siis üks video, mille me Estheriga eile tegime :)
Selles videos ütleb ta mulle, et ta ei taha, et ma nii vara ära lähen, tahab minuga veel palju mängida ja raamatuid lugeda :) See video on tegelikult üks tilluke osa sellest, mis ma oma vahetusperele kingin, aga tshhh, see on saladus!





Aga okei, ma nüüd loodan, et seda postitust on ka vahva lugeda ja pilte uudistada :) Olge tublid, ma püüan ka ! :)












2 comments:

kalamees said...

no ma ei saa mitte mida aru sellest videost, aga täitsa lõpp kui armas!!

Triin said...

:D Aitäh, Elisabet, aga Sina oled hoopis armas, et Sa mu blogil silma peal hoiad :)