Sunday, April 1, 2012

Oota, millal sa lähedki?

Tsaukii, ma olen elus.

Kirjutan hetkel ruttu-ruttu midagi siia nüüd lõpuks, mis hetkel toimub:


  • Mul algas kahenädalane vaheag - wipiii!
  • Mu emme ja tädi tulevad mulle neljapäeval külla ning siis saan ma neid oma hostparentsitele tutvustada.(!)
  • Aprillis on Catsidega suurem esinemine.
  • Mai alguses saan ma endale tillukese hostõe/venna juurde, Simone sünnitab siis :)
  • Mai lõpus sõidan Hollandisse Catsidega.
  • Ma olen Krussuga mingi suht väga headeks sõpradeks saanud ning paljude teistega ka.
  • Kurb on see, et nüüd hakkab kõigile kohale jõudma, et ma ju lähen suvel ära ning nüüd küsivad kõik, et OUUU millal sa lähedki?!?!?! Vastan, et 29. juuni sõidan Berliini ära ning sealt siis edasi koju. Siis on kõik kurvad ja teevad megaplaane, mis me veel tegema peame. ( mu eesti keel on võssis, andeks.)
  • Pere on mul supervahva! 
  • Sõbrad on supervahvad!
  • Koolis läheb kenasti, enamasti...!
  • Saksa keel on tore keel :)
Sauki, pauki. 



No comments: