Monday, January 30, 2012

Foreign Exchange Student

Tsau, ma täna ei jaksa enam väga blogitada, pole ammu kirjutanud, aga lähemas tulevikus saan selle kõik üles kirjutada, mis ma korda saatnud olen :)

Täna varastasin facebookist ühelt mate vahetusõpilaselt Eestist järgmise toreduse: 


Foreign exchange student: (via Urban Dictionary) 
Most awesome person you will ever meet. Exchange students willingly decide to get off their butts, leave their home country, and go see the world. For that reason, they should be given a heck of a lot of credit. Usually, a foreign exchange student will have a funny accent and not speak your language very well. This is all the more reason to hang out with them, because everything will suddenly become that much more hilarious. Also, they are generally young people, and have the tendency to be extremely good looking.
Viimane lause võib olla küsitav/kaheldav midaiganes, aga muu jutt on küll vahva ja tõetera sees :)


Täna igatsesin vanaema. Helistasin teel kooli ning sain kätte oma kalli vanaemakese :) Nüüd on toredam tunne, usun et temal ka, sest tavaliselt pole ma talle selliseid spontaanseid kõnesid teinud. Neid hakkan küll tihedamini tegema :) Armsad.

Mul läheb nii hästi. Super. Ma olen rõõmus, mu ümber on toredad inimesed, nii Eestis kui ka siin :) Ma õpin nii palju kõige kohta ning avastan igas päevas miskit uut. Ma ei suuda ennast ära tänada, et ma selle otsuse siia tulla vastu võtsin. Ja mina ei täna end tavaliselt kunagi, niiet märkimisväärne seekord siis.

Jah, seekord selline mittemidagi suurt kirjeldav postitus, aga küll ma neid ka kirjutada jõuan. :)

Olge tublid, olge rõõmsad ja mõelge, mis teie eludes kõik praegu hästi on ning siis olge selle üle uhked ja rõõmsad ja hinnake seda :)
Kallistage ennast minu eest ! :)

4 comments:

Lisett said...

Sa oled niii kuradi tubli !

Triin said...

Lisett, Sa oled niii kuradi kallis !

Liisuuu said...

Triiiinuuu, ma tahan sulle lihtsalt öelda, et armastan sind ! Sa oled mulle väga kallis !!

Triin said...

Liiis!!! :) <3 Armastan ja kallistan suurelt vastu ! :)