Monday, November 7, 2011

Esimene koolipäev pärast vaheaega

Hallo!

Nonii, esimene koolipäev läbi. Midagi erilist polnud, tavalised tunnid, tavalised emotsioonid. Mul oli täna õnneks ainult 6 tundi niiet olin vara kodus. Esimesed kaks tundi olid inglise keeled. Ehk siis inglise keele toplettund oli täna. Saime oma esimesed Klausurid tagasi, mis me enne vaheaega kirjutasime (Klausur - eksam/suurem kontrolltöö). Me pidime seal George Bushi kõne analüüsima ning kokkuvõtte sellest kirjutama ning kommentaari ka. Kõigel nendel kolmel ülesandel on väga kindlad reeglid, kuidas neid kirjutata tuleb, mis järjekorras, kuidas sõnastada jne. Selles suhtes oli inglise keel mulle algul raske, sest kõik on tunnis nii teistmoodi. Aga nüüd ma juba harjunud ja täitsa taban biiti. Igatahes, sai minu Klausur täitsa hästi välja kukkunud. Sain hindeks gut plus, ehk siis 2 Saksamaal. Eestis võiks see hinnne siis kuskil 5 ja 4 vahepeal olla, ma arvan. Erilist rõõmujoovastust ei tekkinud, aga olin rahul. Väga suuri vigu ei teinud, rohkem olid sellised lohakusvead.

Siis oli mul kaks tundi bili Geschitet, ehk siis ajalugu, mis on inglise keeles. Seal ma väga midagi tarka ei teinud. Aga see õpetaja on natuke naljakas. Ta annab iga tund mingid ulme tekstid, kus on nii segaselt kõik kirjutatud ja siis me peame selle segaduse üle arutlema ja see on natuke väsitav ja imelik :D Väga ei oskagi midagi selle kohta enam öelda. Kunst oli peale ajalugu ja see oli täita lahe, meil seal megalahe õpetaja - Frau Mitchell (ühtlasi ka minu inglise keele õpetaja) Superlahe on ta, hästi sõbralik ja abivalmis ning mõistab mind ja on huvitatud kuidas mul läheb ja üritab mind kaasata kõigesse ning on üldse suure südamega inimene :). Igatahes, kunstis oli selline ülesanne, et meie grupis oli 8 inimest, 4 inimest istusid ringi keskel ning neli väljas. Need neli, kes sees istusid, ei liigutanud ennast, ses suhtes, et istusid paigal. Nemad said erinevad tekstid ning välimised said ka tekstid. Välimised tüdrukud (olin ka välimine) said alguses sama teksti, mis paarilisel oli ehk siis tema ees oleval sisemisel tüdrukul ning lugesid need läbi veits arutlesid, mida nad lugesid ja siis välimised tüdrukud liikusid ühe paarilise võrra edasi. Seekord olid siis paarilistel erinevad tekstid ning nad pidid teineteisele seletama, millest nende tekst rääkis. See oli vääääga huvitav minu jaoks, kes just ei hiilga saksa keeles. Sain õnneks kõigile suht selgeks tehtud, mida ma lugesin (nii palju kui aru sain ) ning kõik said isegi minust aru :) Seal kunsti tunnis üldse sellised sõbralikud inimesed ja minu grupis olid ainult tüdrukud ka, istume nendega suure laua taga kõik iga tund koos niiet suht houmid, pole mul midagi karta kui väga segast saksa keelt räägin :) see on tore :)

Pärast kunsti tuli bioloogia tund. Õnneks polnud õpetaja bioloogia Klausure ära kontrollinud, ma ei taha seda kätte saada, kirjutasin ilmselgelt jamssi sinna ning enamus vastamata ja lollus. Ma tõesti andsin kõik, mis oskasin, aga bio on eestiski minu jaoks raske niiet seegi suur asi, et selle kaasa kirjutasin, leian mina.. :D Meil oli suht tavaline tund ning ei midagi erilist.

Peale biod läksin veel poest läbi ning ostsin paar jogurtit ning pähklit endale :) ning siis tulin koju. Olin natuke aega üksi kodus ja siis tuli mu hostema koos lastega koju ning olime natuke nendega. Simone (mu hostema) oli saanud koolist koolipildid kätte (muideks ma tegin ka neid) ning siis vaatasime pilte Arminist, Esthrist ning Simonest ja Siegfriedist (mu hostisa). Hästi ilusad olid. Ja nüüd tahate nalja teada??! Minu pilt oli õpetajate ühispildil :D Supernaljakas. Kuna ma käisin mingil muul päeval üksi pildistamas kui kõik ülejäänud, siis arvas vist fotograaf, et ma olen õpetaja ning nüüd ongi minu pilt mingisugusel kollažil, kus on väikeselt kõik meie kooli õpetajad ja mina olen ka seal uhkelt esindatud :D No mis siis ikka...

Esther oli täna natuke ebasõbralik mu vastu, ta saab aina suuremaks ning oskab juba manipuleerida ning vahepeal provotseerib ja mässab siin kõigi vastu. Kusjuures ma imestan, sest mu hostvanemad on suht ranged sellised, et kui reegleid rikutakse siis see ei ole naljaasi. Seega ma imestan, kuidas Esther niiviisi julgeb lollitada ning lollusi edasi teha, kui talle selgelt on öeldud, et nii ei tohi ja kui edasi teeb siis juhtub see ja see või siis ei tohi sa enam seda ja teist teha. No mis siis ikka, samas ma mõistan, ta on alles 2-aastane, saab talvel kolmeseks, ega ta ei tea, mis solvab inimesi ning kuidas võiks vahel olla jne.

Täna pean ma seda raamatut veel lugema -.- Keine Lust, ausalt. Siis on veel üks filosoofia kodune töö homseks, see ka suht raske, aga no, teen kuidagi viisi ära..
õnneks on mul täna tantsutrenn, see teeb meele rõõmsaks. Aa, see muideks ei tee mu meelt rõõmsaks, et ma käisin viimasel kahel nädalal palju jooksmas ning eile tegin 2 ringi ning tulin koju, võtsin tossu jalast ja meeletu valu paremas jalas. Päka juures. Ma arvan, et jalake vässu ning peaks puhkust andma, mis on natuke kahju, sest mulle nüüd joosta meeldib ja tahaks homme-ülehomme veel jooksma minna, aga eks näeb. Täna enam nii ei valuta, seega puhkan jooksmisest paar päeva ja siis uued ringid :)

Praeguseks kõik siis, :)

2 comments:

kalamees said...

see õpetajate pildi asi ajas küll naerma nüüd :D

Triin said...

ega jah, täitsa naljakas juhtum :D