Saturday, October 29, 2011

The worst blogitäitja ever!

Sauki, mul on probleemid selle blogi täitmisega, nõuab mult ma ei tea kui suuri jõupingutusi, ma olen juba nii maha jäänud selle täitmisest, et nüüd on juba raskem neid kõiki sündmusi kirja panna ning meelde tuletada kõike. Aga ma parem räägin, mis hetkel mul siin Saksamaal teoksil.

Mul on nimelt vaheaeg, üks nädal on läbi ning üks nädal veel vaheaega. Jah, eestlased, kadestage, mul siin kaks nädalat vaheaega :)
Igatahes, esimene nädal oli meie kodus vääääga palju lapsi. Sest mu hostisal on veel kolm last, aga need elavad eelmise naise juures ning nad tulid siis kõik üheks nädalaks siia. Täna sõidavad nad juba tagasi koju. Aga jah, mina olen möödunud nädala jooksul palju jooksmas käinud, vot, nii tubli olen isegi. Leidsin super jooksuraja, see on nii mõnus, selline veidi privaatne ning seal käivad päris paljud sporti tegemas. Jooksen seda umbes 30-35 min, niiet igati mõnus :) Kavatsen muide ka täna sinna jooksma minna.

Siis, käisime me kolmapäeval Hannah (mu hostisa tütar, kes on tema lastest kõige vanem, 14-aastane) linnas. Mu hostpapa viis meid linna, kuna tal oli endal tööasju ajada ning siis meil oli veitsa vabaaega. Kuna me jõudsime supervara linna, mingi kell 9.15 :D, siis üksi pood polnud avatud, tuiasime niisama ringi ning nägin esimest korda suht, et H&M ees inimesed literally ootavad 15 min varem, et poodi saada. Uskumatu. Ka meie tegime seal tiiru ning suurt midagi ei leidnud. Käisime veel natuke ringi ning ega seekordki ei leidnud ma endale miskit huvitavat, samas hea, raha jäi alles :)

Kusjuures, raha teema viib mind selleni, et ülehomme - esmaspäeval, sõidame me hostperega puhkusele. Kuskile sellisesse kohta, kus saab endale maja rentida ning seal juures on ujumiskeskus ning muud võimalused veel spordi tegemiseks ning mingi päev me sõidame Bremenisse ja saame shopata :) See mulle meeldib. Seega on hea, et ma raiskaja tüdruk pole, nüüd saab endale rohkem lubada. Aa, ja see puhkus kestab esmaspäevast reedeni. Ma tean, et mul on seal meie majas oma tuba, mis on ka väga vahva :) Pean ilmselt vahepeal oma väikestel hostvennal ning hostõel silma peal hoidma kui vanemad midagi koos tahavad teha või kahekesi vahepeal rahulikult olla, aga selle vastu pole mul suurt midagi.

Ma väga ei kujuta seda meie puhkust ette, aga eks siis näha ole :)

No comments: