Saturday, November 19, 2011

11 punkti 99-st

Reede, 18.11.2011

JENNY, PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!! 19-aastane neiu, kes on minu sõbranna olnud umbes 18-aastat ning 6 kuud :) uskumatu
helistasin hommikul eesti aja järgi 7.45 Jennyle :" Kallis, palju õnne sünnipäevaks Sulle!!" Jenny: "äähm, aitääääääh....?! Triin:"Dude, see olen mina - TRIIN!" Jenny:" APPI, Triiiiiin, aitääh-aitääh!"


Nii nüüd siis veidi ülejäänud reedesest päevast :)

Kaks esimest tundi keemia ja füüsika. Still no progress. Järgmine tund kirjutame keemias testi, WIPIKAJEE, what the hell ma teen ?! Probably joonistan lillekesi ning karukesi valemite asemel ja vb kirjutan midagi ka eesti keeles, sest see oleks ainus viis vist, et õpetaja aru saaks, et ma tegelikult vahetusõpilane olen.

Bioloogia tund oli tavaline seekord. Sain natuke kaasa mõeldud ning midagi ise kirja. Aa, ja pealkirja kohta siis see, et me saime oma bioloogia Klausurid kätte. Biloogia õpetaja oli isegi mulle seal mingisuguseid punkte kirjutanud, mida teised õpetajad ei teinud. (V.A. inglise keel) Sain 11 punkti 99-st :D Kohutav, ma tean, aga bioloogia pole mul hea eestiski ning saksa keeles seda teha on üllatavalt isegi raskem. Järgmine Klausur on 19.12, siis proovin vähemalt 20 puntki saada. See mu goal.

5. tund oli mul taaskord vaba ning selle veetsin kooli kohvikus. Olime seal kahe tüdrukuga laua taga, igaüks pusis oma kodutöö või raamatu kallal ning istusime seal vaikselt.

Viimane tund sel päeval inglise keel. Olin varem klassi ees ootamas, sest tulin varem koolimajja sisse, kuna mul oli 5. tund ju vaba ning ma ei olnud kindel, kas me oleme seekord oma tavalises klassis või siis arvutiklassis, sest minu mäletamist mööda me pidime reedel arvutiklassi minema, aga Frau Mitchell ütles, et ei tea kas me saame selle ruumi või mitte. Igatahes ootasin siiski arvutiklassi juures. Mööda läks Herr H ning rääkis mingi poisiga juttu, kuulsin järsku :" And what do you people eat for breakfast in Finland?" I was like, holy mother of God! Mingi dude actually oli meie koolis ning tuleb Soomest?! Ma ei näinud neid väga hästi, aga mul on suured kahtlused, et see poiss on soomlane. Must find out nagu, see oleks liiga vahva :)

Ootasin siis edasi seal klassi ees ning varsti tuli mu terve inglise keele kursus mulle vastu ning ütlesid, et nad ei usu, et arvutiklassis, et siirdume siiski oma tavalise klassi juurde. Frau Mitchell tuli meie klassi ning ütles, et meil täna ju arvutiklassis, miks siin olete. Daagh, siiski oli mul õigus, kõmpisime tagasi. Jätkasime oma grupitööd ning saime palju täiendusi tehtud ning peale seda tulin koju.

Sõin kodus lõunat ning siis läksime laste ja Simonega välja. Jalutasime ringi, käisime paaris poes ning toidupoes ka. Rääkisime natuke Simonega õpilasi taga ning vahva oli. Tagasitulles olime veel kodus, mängisime lastega. Sõime varsti Abendbroti ning kuna Siegfried läks neljapäeval Berliini mingile konverentsile, siis läksid reedel Simone ja lapsed talle rongijaama vastu. Mina läksin tantsuproovi.

Reedel oli meil 3 tundi proov, selle muusikali oma. Tegime jooniseid ilusamaks ning lihvisime tantsusamme ning juba näeb meie tants parem välja ka. Teised läksid peale proovi kõik koos veel pitsat sööma, ma ei läinud, pidin koju tulema, kuna Simone ja Siegfried olid väljas kuskil ning üks tädi, kes magavatel lastel silma peal hoidis pidi 10 lahkuma, siis ma pidin üle võtma. Mis ei olnud üldse halb, ma poleks tegelikult jaksanud sel päeval enam seltskondlik olla ning veel enam öösel pitsat süüa. Tulin siis koju, ütlesin tädile aitäh ning vaatasin telekat. Telekast tulid Sõbrad!! saksa keeles, kohutav :D See oli kuidagi NII vale lihtsalt. Chandleri iroonia saksa keeles ei tööta ning Joey hääl ka mööda. Nii vale oli see kõik :D kuna miskit muud ei tulnud, siis vaatasin seda edasi. Ei pidanudki kaua ootama, hostvanemad tulid koju ning ma tulin oma tuppa. Vaatasin veel veidi internetis ringi ning läksin varsti magama. Vot, seekord oli mul selline reede.

Täna ehk siis laupäev, 19.11.2011

Kell on õhtu ning lõpetasin just Jennyga skypimise ! Ise väga ei rääkinud, kirjutasin vastu, sest hostvanemad töötavad kõrvaltoas ning ei tahtnud neid oma kriiskamise ning oma "sireeniga" väga segada :)

Igatahes, täna siis. Ärkasin, sõin vahelduseks pudrule hommikuks müslit. Varsti tuli meile Estheri mingi tädi külla koos oma kahe lapsega. Vahepeal läks kogu maailm välja jalutama ning ma sain üksi kodus olla. Üritasin vaadata, mis õppida on ja nii, aga ma olen täna veidi tõbine ning mul ei olnud väga tuju kuidagi.

Tegin lõunaks meile friikaid, meil see sama masin, mis mäkis on :D saksa keeles Friteuse. Ma pole seda sõna kunagi eesti keeles osanud. Sõime siis lõunat koos oma külalistega ning varsti oli lastel lõunauinaku aeg mõtlesin ka, et peaks magama, aga ei olnud kuidagi und ning veetsin niisama kuidagi aega. Pärastlõunal käisid hostvanemad ning lapsed poes ning ma kaasa ei läinud. Nohu on selline, et ise ka ei usu.

Kojutulles aitasin asju tuppa tuua ning siis me Estheriga tantsisime veidi, ma nimelt töötame ühe tantsu kallal, mõtlesime, et tantsime jõuludel perele :D Väga midagi välja ei tulnud, kaks pööret saime samal ajal tehtud ning siis me veel terve perega tatsasime niisama ringi, tantsisime ja laulsime :) Seda me teeme muideks suht tihti. See on kuidagi nii armas :)

Vaatasime siis veel Estheriga telekat, Rudolf Mit Der Roten Nase :) Armas oli. Aina enam tundub, et pere hakkab omaks saama. Muideks, kui tantsisime Estheriga, siis tegi ta mulle musi :D Kas pole armas.

Jah, nüüd juba õhtu ning varsti aeg tuttu minna, vaatan veel koduseid töid üle ning siis magan. Loodan, et homme on nohupoiss väiksemaks jäänud :)

Tsau-pakaa!
Muideks, ma upgradisin oma blogi päris korralikult. Panin pilte üles ning muud huvitavat :) Tsekkige, kommenteerige, küsige :)

Triin :)

No comments: